By Hani
3 hari yg lepas.......
sesuatu telah belaku dalam hidup aku...
tiba2 aku sakit dada yg teramat...
aku dah g klinik.....
tp tetap xde ape
keadaan ni membuatkan mak aku
buatkeputusan untuk berubat secara tradisional

hmmm...sgt mengejutkan...
bila kami diberitahu...
ada makhluk yg dihantar...
duduk kat badan aku...sejak dari aku baby...
23 tahun yg lepas......
tp kebenarannya...hanya Allah yg mengetahui....
motivenye hanya dendam......dengki.....
aku xnk sentuh bab tu.....
kenapa baru sekarang aku tau?
sbb selama ni...xpenah terfikir benda2 ni..
aku mmg dah selalu sakit dada....
and ade beberapa masalah lg
aku ingat tu normal....

antara percaya atau tidak...
sebelum aku mengalami sendiri...diubati...
aku pun tertanya2...betul ke benda ni...
tp bila dah kena....sakit sgt.....
meraung aku bergelut....
lemah...sampai nk pengsan...
mak dan adik aku jd saksi....
makhluk tu da hinggap di pangkal rahim dan jugak dada aku....
sakit sgt bila nk kuarkan makhluk tu....
ade ke tidak..aku xtau...
tp sakit yg teramat....
sbb dah terlalu lama
tp kebenarannya
Allah je yg tau.....

sekarang Alhamdulillah....
walaupun 1 badan aku sakit....
lebam...tp ttp ada perbezaan.....
aku rasa ringan....kosong.....
kepada insan yg kejam....
semoga Allah mengampunkan dosa kamu
ya Allah...ini cuma ikhtiar hambaMu..
setiap apa yg berlaku...
hanya izin dariMu......


edit post
Reactions: 
0 Responses