By Hani
hari ni aku masih lagi blurr
but better than before
Pagi2 aku da sakit perut....
macam nk putus
tp pas makan ubat
dah ok sikit....
harap2 sume akan baik tak lama lagi...

pastu pegi kelas math software
dapat resut test...
huhu....
below 20 consider failed...
aku da cuak r
masa aku amik test ritu...
otak ngah serabut giler....
ntah bape la aku dapat

aku blurrr giler rini
pas Dr hamidah bg kertas
punya la lega
lulus gak aku
hahahah
Alhamdulillah

Pastu discuss paper
aku blurr lagi...
kosong je fikiran...
sebenarnya da malas nk dgr
nk balik je

dah hbis discuss
Dr suruh siapkan project
masalahnye
aku ngan aza tajuk pun xsure lg
ade yg dengki
sabotaj kitorang
jadi terkapai kapai sikit
tension tengok org len sibuk discuss project
aku wat hal aku
aku pose amek gambar dalam lab tuh
hmmmm...padahal dalam hati
risau giler
org da nk siap aku blom mula pun...haissyyyy
niza oh niza

pas kelas lak
aza ajak g makan kt pak li
aku ikut je
kekasih hati la katekan
haahahah
luv her
she is my best fren forever



markah sikit pun leh senyum lagi....asalkan x gagal...hahahah
teruk tol lah aku ni

Dr hamidah g belakang...aku da tension tengok dak2 ni wat keje
aku pun pose kat bawah meja......

senyuman yang aku consider manis...hahahahah
berkesan gak r produk aku baru pakai
selamat tinggal jerawat.....=0
tq neutrogena
hehehehe



edit post
Reactions: 
0 Responses