By Hani
perlukah cakap sampai macam tu....
dulu...aku cukup marah kalau dia cakap mcm tu...
jahat2 aku..aku masih mintak dia jg hati gadis tu
terima je apa dia kata....
jauh sekali nak hambur dgn kata2 yg kesat...
hmm.....da sampai tahap mcm ni pun..
aku ni masih bodoh lagi...

tersentap jugak bila aku tengok
perkara yg xpernah aku terfikir...
xpernah aku jangka....
akhirnya...jadi...
lebih teruk dr yg aku sangka...

xpelah..hari ni..mungkin hari dia..
hidup ni macam roda..kejap kita kat atas..
kejap kita kat bawah....
kita mmg xkan pandang org yg kat bawah
selagi kita xrs sendiri
mcmana rasanya...
dok di bawah....

sekarang...
aku cuma harapkan
aku kuat untuk terima semua ni
ujian..kesakitan...musibah...penghinaan hari ni
semua adalah kebahagiaan untuk hari esok...

edit post
Reactions: 
0 Responses