By Hani

pejam celik
tak sangka....da sem akhir aku di uitm
especially...di fakulti pendidikan
physics educatin
4 tahun.....rasa kejap je....
banyak perkara yg aku belajar
dr pemalu...penakut nk ckp depan org ramai...
sekarang....da bukan masalah besar...
dulu...klw nk present....ketar je lutut...tangan nk pegang notes..
sekarang...da tak payah....
stand alone pun da boleh....
ramai kawan2 aku kenal
hmmm......bila pk balik...masa dekat u da nk berakhir...
mcmana la nanti...
life aku time keje pulak...
boring ke?
enjoy ke?
sume depends ngn aku sendiri....
hope the best lah!

ok!...malam pra graduan...
enjoy sgt
tema 1 malaysia
mcm2 pakaian ade
heeeee
aku pakai biasa je
kebaya nypnya putih+pink
lately ni...aku mmg suke sgt putih...
ade sorng mamat ckp kt aku...tgok gambo aku..
mcm nk nikah...hehehe
mlm tu...semua happy
bergambar......semua xnak lepaskan peluang bersama

al kisah mekup....
huhu...aku lemah betol bab2 menconteng muke nih
masing2 conteng muka sendiri
hahahaha
termasuk aku
da mcm poyong aku tengok
tp belasah jelah
anyway..thank to 2 org aweks ni
yg ajar aku cara mekup
wlwpun hanya secara maya...
(internet)

best memories ever...



cuke sangat gambo ni....
(@_@)


ni....keluarga aku kt shah alam ni....
tinggal bape ari je lagi nk same2 ngn dorang
sob...sob.....


classmate aku.......
i malaysia....hehehe

monolog untuk aku

"appreciate the precious moment niza.....jgn fikir yg da berlalu
hargai apa yg ada sekarang...and just thinking forwards dear!"


0 Responses