By Hani

sunrise........masih di beri peluang menikmati keindahannya

Matahari

lagu faveret aku dulu

xsangka...last2 boleh jd lagu tema aku sekarang

best lagu ni...

tenang......ni antara lagu pilihan aku klw g karok...hehe

klw da hati buta...terang macamana pun....byk mana cahaya pun..

dalam mata celik pun tak nmpak kebenaran...

tp....klw hati terang.......bersih.....

dalam gelap pun....dalam mata terpejam pun.....

tetap boleh nampak sinar cahaya....

so.....mana 1 pilihan kita?

pokok pangkalnya suma dari hati...

klw hati bersih...suci.....tulus....

xkira dalam terang or gelap...

tetap boleh nampak jalan kebenaran...

tp klw da buta hati.......

terang nyata lagi bersuluh pun...

kita boleh wat salah.....


tetiba aku teringat ada seseorng ckp kt aku...

aku nk tanya pendapat korang la...

tapi lari sikit r dari tajuk...hehehe

betul ke....org tue kata kat aku..

perempuan..sgt pentingkan lelaki yg syg dia...

dia akan terima and belajar syg lelaki yg sygkan dia...

wlwpun dia mula2 dia xsayang mana pun

tapi perempuan lebih cenderung untuk menghargai

tp..lelaki lain...lelaki xpeduli byk mana pun

perempuan syg dia..

yg penting bg dorng....byk mana dorang syg perempuan...

klw dorang rasa da xsyg......byk mana pun syg perempuan tu

xkan effect dorang langsung..

betul ke?


monolog untuk aku

" jaga lah hati....jgn kau kotori....jagalah hati....cahaya hidup ini...."


Matahari

Artist: Amuk

Kudatang mencarimu

Yang berselindung dalam bayangan

Ternyatalah kealpaan

Menjadi duri dalam jiwaku

Semakin jauh menyusur matahari

Semakin aku hilang arah tujuku

Tidak kusangka yang terang akan suram

Meskipun intan bayangnya

Jua tak berwajah

Biarpun gelap malam

Mata terpejam hatiku tenang

Kekusutan ansur pulang

Bersama bayang siang semalam

Baru kutahu ertinya

Sakit yang mencengkam dada

Malam yang sesepi itu

Terbuka jalan selebar dunia



edit post
Reactions: 
0 Responses