By Hani

bangun pagi je...
lapar...and aza g ajak makan kt PAS
pastu masa ngah chatting ngn sorang awek ni
dia ckap cerita semerah cinta stelleto best
aku pun ajak aza g JJ...makan kt sana
then...dia ckap
JOM!
bukan men happy aku...hehehe

sampai sane...makan dulu
kfc biryani...
sedap gak nasi die
lembut
sejak dari peristiwa hitam tu....
aku da xmakan kfc
sbb kf c tmpt paling mengingatkn aku kt dia
tiap kali kuar..mesti makan kfc
sbb tu faveret aku
sampai la hari ni...baru aku terbukak hati nk makan
tp ms nga makan td
aku realize 1 benda
aku da xsuka kfc
da xde nikmat kesedapan mkn kfc
da xmacam dulu
hmmmm.....
xpelah....mcd kan ade..pizza pun ade...hehe...

aishhh...da lari tajuk ni..
lepas da kenyang makan
kitorng pun g la tengok wayang
tiket da beli awal2
heheheh
yg paling aku suke
hahahahah
org yg g tengok cite tu
99% couple
aku ngn aza je.....
couple gurl
hehehe
tp bukan les tau!
cuma....kami saling sayang..

cite tu best gak...klakar
aza gelak xbenti..hehehehe
aku pun xkurang gak
lupa diri
dok lawan gelak ngn aza
mesti tension je mamat sebelah aku
hahahaha

tapi sebenarnya aku sedih...da xlama nk together dgn aza..
4 taun aku ngn dia
dari duduk kolej
sampai duk umah sewa
masih sebilik
dalam kelas dok sebelah
membuatkan aku terfikir
nanti aku keja...
sape jd best fren aku
snggup layan aku
teman aku shopping
teman aku makan
sbb dia mmg tau..aku xsuka sorang2...
untuk aza...aku sayang ko..terima kasih sbb jd sahabat aku
tahan ngn kerenah aku....
halalkan pape yg aku terambik
maafkan pape yg aku da terusik
sob2.....nak nangis....
semerah cinta azaniza.....
hehehe...
bukan kasut yg merah
tp moto aza...and helmet kitorang...
yg bwk kitorg dating selama ni
bwk kitorg g kelas.....


ceh...da xde meja kosong
last2 kitorang makan kt cini


banyak tol nsi nye
aku makan separuh je
tp tahniah untuk aza
die makan abis
sampai xpandang2 org keliling da



menunggu untuk masuk hall
tengok la
sume kapel
aku ngn aza je
kapel paling cute
hehehehe




monolog untuk aku

"niza...hargai ape yg kau ade....cinta mmg senang ditukar ganit
tp bukan sahabat sejati.......jgn dikejar perkara yg xpasti
berbahagialah bersama yg sudi....."

2 Responses
  1. ana gf shafiq Says :

    ku terharu~..


  2. Hani Says :

    aku pun terharu....